RE: woman in E

In het brandpunt worden de imperfecties van het schijnbaar spiegelgladde oppervlak verraden


Het geluid doet de glitters op de franjes dansen

De mensen vragen zich af of je een echte bent

Ik vraag me af hoe dat voor jou is, alle mensen die kijken van achter het glitterend gordijn

En of je pauze krijgt, of je er elke dag staat, hoe vaak die gitaar gestemt wordt en of je zelf aan de knoppen van de versterker mag komen


Je bent een glitter verloren, hij ligt op de grond in de hal naar de kleedkamer


Alleen de eerste zin hiervan spreek ik uit

Daarna komt de suppoost die uitlegt dat interactie met de performer niet is toegestaan, dus stel ik hem al mijn vragen.


Dan realiseer ik me dat mijn spreken zonder reactie geen interactie is, en ik dus best nog wat mag zeggen: ik wens je uithoudingsvermogen toe wanneer ik wegloop.

Wat als verzetsdaad was bedoeld klinkt zielig door in mijn oren. 

Popular posts from this blog

Several Serious Cases

Tnx, planet

Higher than the ionosphere on some cretinous pharmaceutical