laagland; draag mij

1

Ik zet 'm op voor televisie

En neer voor het schavot

Ik ben de aanstichter, de oplossing

Draag mij


Ja, wij zullen dragen, zolang u nog spreekt.

Ja wij zullen dansen, komt allen, en dans mee!

Komt zingen met de draken

belagen met verlangen

Schatert met de rotsen

geheugenloos in de vallei


2

De schrale troostten vulden 

eerder, niet meer.  De bleke morgen vult zich 

met troosteloosheden tussen de onbegaanbare bergen.  Het missen vormt 

de hoop van de leegte, maar de hoop zalft 

niet langer. De goot slibt dicht, zelfs naar het laagste punt 

bewegen gaat niet. Hoop en angst, voor of achteruitgang, ik mis ze 

niet. Ik mis het genoegen van een voltooide dag. Een ochtend is 

geen middag. 


O, ik schater. 

Draag mij

Popular posts from this blog

Several Serious Cases

Tnx, planet

Higher than the ionosphere on some cretinous pharmaceutical