in-uit-op-weer

in

in de diepte

in de diepte, wijsheid

in de diepe wijsheid, kom!

in de diepe wijsheid komt de zon

in de diepe wijsheid komt de zon op

de diepe wijsheid komt de zon op

wij, hij komt de zon op

kom je de zon op?

de zon-op

op

klop

hartenklop

mijn hartenklop

vul mijn hart en klop

het vult mijn hart en klopt

groei het, vul mijn hart en klop

ervaring groet het, vult mijn hart en klopt

uit ervaring groeit het, vult mijn hart en klopt

uit ervaring groeit het, vul mijn hart!

uit ervaring groei, het vult mij 

uit! ervaring groeit, het valt

uit ervaring groeit het

uit ervaring, groei

uit ervaring!

   uit  

uitdelen

uit de delen

uit de delen, vorm

uit te delen vormen 

uit de delen vorm en eenheid

uit de delen! vorm eenheid! de tijd? lozen!

uit de delen vormt eenheid het tijdloze begin

de delen vormen eenheid, het tijdloze begint

vorm en eenheid, de tijdloze begint

ineen, hij, de tijd, loost. begin!

beidt de tijd, loos, begin

tijdloos begin

loos begin

begin

in

 


Popular posts from this blog

Essay Vredesvuur

Several Serious Cases

Tnx, planet